Szukasz towarzysza? Popatrz tutaj i pamiętaj, że każdy towarzysz podnosi twoje statystyki, jak i ma swoje.
Kot
Statystyki:Kondycja: 2
Siła: 3
Inteligencja: 3
Zręczność: 4
Charyzma: 2
Szybkość: 3
Moce: 1/3
Dodaje:Kondycja: 1
Zręczność: 2
Szybkość: 2
Opis:Kot jest dosyć ciekawską duszyczką. Często jest wierny i oddany swojemu właścicielowi. Nie należy wierzyć fałszywym plotkom na temat kotów. Nie zjadają swojego właściciela jeżeli go nie nakarmią.
Cena:Zwykły: 40 Re
Magiczny: 60 Re
Pies
Statystyki:Kondycja: 3
Siła: 4
Inteligencja: 4
Zręczność: 3
Charyzma: 2
Szybkość: 3
Moce: 1/3
Dodaje:Kondycja: 2
Siła: 3
Inteligencja: 3
Opis:Pies wierny i oddany swojemu panu. Często pociesza innych i "rzuca się w ogień" za własnego właściciela.
Cena:Zwykły: 40 Re
Magiczny: 60 Re
KońStatystyki:Kondycja: 5
Siła: 6
Inteligencja: 7
Zręczność: 5
Charyzma: 4
Szybkość: 6
Moce: 3/7
Dodaje:Inteligencje: 5
Moce: 3
Szybkość: 4
Opis:Koń to duże zwierzę. Jest bardzo szybkie i lojalne. Czasami zdarzają się odważne sztuki, a czasami płochliwe. Częste treningi nie są dobre dla nich, stres może ich wykończyć.
Cena:Zwykły: 60 Re
Pegaz: 70 Re
Jednorożec: 75 Re
Unipeg: 120 Re
Dziki KotStatystyki:Kondycja: 6
Siła: 7
Inteligencja: 5
Zręczność: 7
Charyzma: 5
Szybkość: 8
Moce: 2/6
Dodaje:Zręczność: 5
Siła: 4
Szybkość: 6
Opis:Dziki kot jest dosyć humorzastym zwierzęciem. Nie zawsze jest posłuszny właścicielowi. Jednak jeżeli już kot zaakceptuje i polubi swojego właściciela, poczuje on swobodę i chęć pomagania panu.
Cena:Zwykły: 60 Re
Magiczny: 70 Re
SmokStatystyki:Kondycja: 15
Siła: 12
Inteligencja: 10
Zręczność: 7
Charyzma: 5
Szybkość: 8
Moce: 4/10
Dodaje: Kondycja: 10
Siłę: 6
Moce: 3
Opis:Smok zwierzę mityczne o ostrych kłach i pazurach. Waleczny i oddany, smok jest idealnym towarzyszem. Większość czynności nie sprawia mu trudności, ale uwaga zazwyczaj duże smoki nie zmieszczą się w małe otworki.
Cena:500 Re
FeniksStatystyki:Kondycja: 15
Siła: 9
Inteligencja: 14
Zręczność: 14
Charyzma: 10
Szybkość: 16
Moce: 8/16
Dodaje:Moce: 6
Szybkość: 4
Kondycja: 2
Opis:Większość feniksów jest symbolem życia i ognia. Są bardzo przyjazne dla swoich "przyjaciół", groźne dla wrogów. Najlepszy towarzysz medyka. Jego łzy goją wszelkie rany, a poza tym umie z popiołów wrócić do życia.
Cena:500 Re
GryfStatystyki:Kondycja: 15
Siła: 17
Inteligencja: 12
Zręczność: 17
Charyzma: 12
Szybkość: 16
Moce: 8/14
Dodaje:Moce: 4
Siłę: 7
Zręczność: 5
Opis:Gryf jest połączeniem orła i lwa. Jest silną istotą, jednak ma też swoje słabości. Jest łasy na przysmaki, ale kiedy się wkurzy... radzę uciekać.
Cena:500 Re
KitsuneStatystyki:Kondycja: 30
Siła: 25
Inteligencja: 30
Zręczność: 27
Charyzma: 25
Szybkość: 28
Moce: 10/30
Dodaje:Inteligencja: 15
Moce: 15
Szybkość: 12
Opis:Kitsune to lisi demon. Zawsze pomaga swojemu właścicielowi. Jego ogień jest bardzo silny, jeden z najpotężniejszych. Zazwyczaj są to uczeni i doświadczeni. Występują w dwóch formach: pół-człowiek-pół-lis lub lis.
Cena:1200 Re
Wróżka/WróżekStatystyki:Kondycja: 20
Siła: 20
Inteligencja: 20
Zręczność: 27
Charyzma: 27
Szybkość: 27
Moce: 10/20
Dodaje:Zwinność: 10
Charyzma: 11
Szybkość: 12
Opis:Wróżkowie mimo swojego wzrostu mają dosyć silną magię. Potrafią spełniać życzenia, jednak czasem są dziwne rodzaje tych wróżek...
Cena:900 Re