Shiraberu

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Stanowiska  (Przeczytany 2312 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Konan

  • Samica Alfa
  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • ********************
  • Reputacja +7/-0
  • Offline Offline
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 404
  • "We were born with nothing."
    • Zobacz profil
Stanowiska
« dnia: Maj 25, 2014, 14:44:39 »

Tutaj znajduje się lista stanowisk w watasze i przynależność armii:


Bez Armii (BA)

Szczenię - możliwość 1 mocy i 50 WUM
nie należy do armii, powinien się słuchać starszych i się bawić, po 2 latach staje się dorosły.

Szeregowiec - możliwość 2 mocy i 100 WUM
Nie ma obowiązków, ale może też pomagać innym.


Zwykła Armia (ZA)

Wojownik: Jest zobowiązany do walki za watahę i słuchania się generała.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.

Myśliwy: Powinien polować i słuchać się przywódcy.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.

Medyk: Udziela pomocy potrzebującym ze swojej watahy.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.

Strażnik: Pilnuje terenów, słucha się Dowodzącego i kiedy jest coś niepokojące należy zgłosić Dowodzącemu Straży lub Becie, czy Alfie.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.

Szpieg: Powinien szpiegować wrogie watahy, chodzić na zwiady, wyrabiać różne trucizny, wysyłać tajne przesyłki i na końcu przysłuchiwać się ciekawym rozmowom.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.

Wróżbitka: Posiada tzw. moce nadprzyrodzone, ale tak dokładniej potrafi przewidzieć co się stanie. Często są uważani za oszustów lub wariatów, ale mają dobre stanowisko.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.

Czarodziej: Pozycja prawie taka jak wróżbita, jednak dodatkowo posiada pewną magiczną rzecz przypominającą berło, w niej chowa swą energię.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.

Szaman: Stanowisko bardzo dobre, szamani są świetni niemalże we wszystkim, a dodatkowo potrafią zaklinać i znają się na ziołach, roślinach. Tworzy różne wywary, czy mikstury.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.


Armia Dowódców (AD)

Dowódca Wojowników: Najlepszy z wojowników. Jest wzorem dla innych.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.

Przywódca Myśliwych: Wie jak się zabrać za największą zwierzynę. Tropienie i zabijanie to dla niego pestka. Powinien umieć kierować innymi myśliwymi.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.

Mistrz Medycyny: Najlepszy medyk w watasze. Umie przywrócić chorego wilka do zdrowia. Widok krwi, wnętrzności i złamanych kości, nie jest mu obcy.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.

Dowódca Straży: Wydaje rozkazy strażnikom. Na barkach nosi nieco ciężaru, musi dbać trochę o bezpieczeństwo watahy.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.

Niewidzialny: Wilk o niesamowitym kamuflażu. Szpiegowanie jest jego pasją, a nie nędzną robotą! Wie jak posługiwać się truciznami, zna ich wartości.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.

Mistrz Mistycyzmu: Zna się na magii, wyższa forma wróżbitki. "Jeszcze większa oszustka"
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.

Ekspert Przeznaczenia: Pan losu, przeznaczenia. Wie co czeka danego wilka, ale to tylko kwestia czasu kiedy się o tym dowie.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.

Duchowy Wódz: Łączy się z duszami kiedy tylko chce. Klątwy są dla niego tematem oczywistym.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.


Królewska Armia (KA)

Książę/Księżniczka: Potomkowie Alf, Bet i Gamm.
~Możliwość 9 mocy, skrzydeł i 600 WUM.

Gamma: Są to wilki bliskie watasze. Może rodzeństwo Alf i Bet, albo stare Alfy i Bety. Może są wybierani przez Alfy i po prostu dobrze służą watasze.
~Możliwość 12 mocy, skrzydeł i 900 WUM.

Beta: Zastępca Alfy, ma w połowie władzę.
~Możliwość 13 mocy, skrzydeł i 900 WUM.

Alfa: Najważniejszy wilk w watasze. Ma pełną władzę i stara się o dobro i pokój w całym królestwie.
~Możliwość 15 mocy, skrzydeł i 1200 WUM.
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2014, 13:20:01 wysłana przez Siddalee »
Zapisane

Wiek:
4 Lata|6 dzień|część III

Moce:
1. Shikigami no Mai.
2. Kami Bunshin.
3. Kami no Shisha no Jutsu.
4. Nieśmiertelność.
5. Zmiennokształtność.
6. Zmartwychwstanie.
7. Moc uzdrawiania.
8. Magia.
9. Przywoływanie.

Proszę o niekopiowanie mocy numer: 1, 2, 3.

WUM:
Kondycja: 160
Siła: 180
Inteligencja: 180
Zręczność: 160
Charyzma: 160
Szybkość: 180
Moce: 180

Inne:
~Papierowy Kwiat

Re:
600
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
rybyigzyby norwegland powstancywalki manadadelobosdia-o-noche osiedlekrolewskie