Tutaj znajduje się lista stanowisk w watasze i przynależność armii:
Bez Armii (BA)
Szczenię - możliwość 1 mocy i 50 WUM
nie należy do armii, powinien się słuchać starszych i się bawić, po 2 latach staje się dorosły.
Szeregowiec - możliwość 2 mocy i 100 WUM
Nie ma obowiązków, ale może też pomagać innym.
Zwykła Armia (ZA)
Wojownik: Jest zobowiązany do walki za watahę i słuchania się generała.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.
Myśliwy: Powinien polować i słuchać się przywódcy.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.
Medyk: Udziela pomocy potrzebującym ze swojej watahy.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.
Strażnik: Pilnuje terenów, słucha się Dowodzącego i kiedy jest coś niepokojące należy zgłosić Dowodzącemu Straży lub Becie, czy Alfie.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.
Szpieg: Powinien szpiegować wrogie watahy, chodzić na zwiady, wyrabiać różne trucizny, wysyłać tajne przesyłki i na końcu przysłuchiwać się ciekawym rozmowom.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.
Wróżbitka: Posiada tzw. moce nadprzyrodzone, ale tak dokładniej potrafi przewidzieć co się stanie. Często są uważani za oszustów lub wariatów, ale mają dobre stanowisko.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.
Czarodziej: Pozycja prawie taka jak wróżbita, jednak dodatkowo posiada pewną magiczną rzecz przypominającą berło, w niej chowa swą energię.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.
Szaman: Stanowisko bardzo dobre, szamani są świetni niemalże we wszystkim, a dodatkowo potrafią zaklinać i znają się na ziołach, roślinach. Tworzy różne wywary, czy mikstury.
~Stopień I - możliwość dwóch mocy i 150 WUM.
~Stopień II - możliwość trzech mocy i 200 WUM.
~Stopień III - możliwość czterech mocy i 250 WUM.
~Stopień IV - możliwość pięciu mocy i 300 WUM.
Armia Dowódców (AD)
Dowódca Wojowników: Najlepszy z wojowników. Jest wzorem dla innych.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.
Przywódca Myśliwych: Wie jak się zabrać za największą zwierzynę. Tropienie i zabijanie to dla niego pestka. Powinien umieć kierować innymi myśliwymi.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.
Mistrz Medycyny: Najlepszy medyk w watasze. Umie przywrócić chorego wilka do zdrowia. Widok krwi, wnętrzności i złamanych kości, nie jest mu obcy.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.
Dowódca Straży: Wydaje rozkazy strażnikom. Na barkach nosi nieco ciężaru, musi dbać trochę o bezpieczeństwo watahy.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.
Niewidzialny: Wilk o niesamowitym kamuflażu. Szpiegowanie jest jego pasją, a nie nędzną robotą! Wie jak posługiwać się truciznami, zna ich wartości.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.
Mistrz Mistycyzmu: Zna się na magii, wyższa forma wróżbitki. "Jeszcze większa oszustka"
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.
Ekspert Przeznaczenia: Pan losu, przeznaczenia. Wie co czeka danego wilka, ale to tylko kwestia czasu kiedy się o tym dowie.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.
Duchowy Wódz: Łączy się z duszami kiedy tylko chce. Klątwy są dla niego tematem oczywistym.
~Możliwość 7 mocy, skrzydeł i 400 WUM.
Królewska Armia (KA)
Książę/Księżniczka: Potomkowie Alf, Bet i Gamm.
~Możliwość 9 mocy, skrzydeł i 600 WUM.
Gamma: Są to wilki bliskie watasze. Może rodzeństwo Alf i Bet, albo stare Alfy i Bety. Może są wybierani przez Alfy i po prostu dobrze służą watasze.
~Możliwość 12 mocy, skrzydeł i 900 WUM.
Beta: Zastępca Alfy, ma w połowie władzę.
~Możliwość 13 mocy, skrzydeł i 900 WUM.
Alfa: Najważniejszy wilk w watasze. Ma pełną władzę i stara się o dobro i pokój w całym królestwie.
~Możliwość 15 mocy, skrzydeł i 1200 WUM.